Cursuri de marketing

Peter Drucker spunea că ceea ce face esenţa unui bun manager este capacitatea de a învăţa. Parafrazându-l, ceea ce face esenta unui bun marketer este capacitatea de a-i invăţa pe alţii. Marketingul a însemnat mereu, printre altele, „educarea consumatorilor” şi orientare către clienţi.Cred că azi, mai mult decât oricând, un bun  marketer nu trebuie să ştie numai clienţi, concurenţă, oferte şi comunicare – deci, marketing. Noua provocare vine din împărtăşirea cunostinţelor cu ceilalţi, mai ales cu colegii non-marketing. Tot ceea ce face o companie poate duce la obţinere de valoare pentru client. De aceea, marketingul trebuie înţeles acum de toţi, măcar ca ambiţii ş ca oportunităţi
Marketerul trebuie astfel învăţat cum să îi înveţe pe alţii, pentru ca proiectele sale să decurgă armonios şi eficient. Drept urmare, pledez pentru o nouă manieră de abordare a cursurilor de marketing – cu luarea în consideraţie şi a mediului intern al companiei, nu numai a celui extern

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: