Decalog

În mod tradiţional,  întrebarea pe care studenţii o ridică după primul curs de Management şi marketing se referă la ce trebuie să citească suplimentar… În general, cred că nimeni nu trebuie să citească decât dacă vrea să fie mai bun şi dacă îi place meseria – dar dacă este în această situaţie, atunci… ei bine, sunt câţiva autori pe care îi văd ca fiind inconturnabili. Iată-i mai jos, pe primii 10, în ordinea alegerii mele: 

  1. Philip Kotler  – tot, dar mai ales Managementul marketingului, indiferent de ediţie;
  2. Peter F. Drucker – On the profession of Management, tradusă şi la noi;
  3. David Ogilvy – Ogilvy despre publicitate, Ogilvy&Mather, Bucureşti, 2001;
  4. Sergio Zyman – Sfârşitul marketingului;
  5. Michael E. Porter – Strategie concurenţială, Teora, Bucureşti, 2001;
  6. François Dalle – L’aventure l’Oréal;
  7. Al Ries şi Jack Trout – Poziţionarea;
  8. David Aaker – Managementul capitalului unui brand;
  9. Jean-Noël Kapferer – Les marques, capital de l’entreprise;
  10. Naomi Klein – No logo.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: