Recomandare

Unul dintre subiectele care mi se par uneori relativ delicat de abordat rămâne cel al marketingului intern şi, în mod particular, al gestionării proiectelor de marketing. Este foarte dificil să recunoşti că anumite lucruri nu merg grozav chiar acasă, în companie, că acolo apar o parte dintre obstacole. Mă duce cu gândul la afirmaţia unui profesor de la noi din facultate, care spunea că „nici un mare imperiu nu a fost distrus atât de atacurile din exterior, cât de fricţiunile din interior”.

Am fost solicitată, la un moment dat, să fac un training de comunicare interdepartamentală, dar lucrurile nu ţineau atât de lipsa sau calitatea slabă a comunicării interne, cât de gestionarea proiectelor comune, de gradul de autoritate recunoscută a managerului de proiect (şi de sprijinul pe care îl primea de la managerii formali) şi, în general, de cultura organizaţională.

Mă bucur, deci, că au apărut iniţiative pe piaţă demne de lăudat prin curajul de a propune subiecte reale, de impact, care ne interesează: conferinţa Training 07 despre noile traininguri sau evenimentul Happy Projects, unde nu trebuie ratată prezentarea despre companiile orientate spre proiecte.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: