Dependenţă, numele tău este cafea

Cafeaua este exemplul perfect pentru ilustrarea noţiunilor de marketing în manualele universitare. Consumatorii de cafea sunt atenţi la brand, cunosc atributele acestuia, sunt implicaţi afectiv şi cognitiv. De asemenea, mulţi dintre ei sunt foarte fideli – aceştia îşi schimbă rar opţiunile în timp.

 

Sunt o băutoare înverşunată de cafea: dimineaţa nu are rost fără ceva cofeină. La 11 trebuie sa parfumez cumva biroul, la 14 o iau ca desert, iar la 17-18 o savurez pe îndelete. Dacă nu am cafea, ziua este mohorâtă.

 De ani întregi, beau un singur brand şi atât. Acelaşi brand îl mai beau şi în forma solubilă şi cam aici se opresc alternativele. Eu, consumatorul Florina, sunt atentă la reclamele pentru cafea – însă nu mă regăsesc decât într-una, la un brand pe care nu l-aş bea niciodată: cred că nu este de calitate. Reclama la cafeaua „mea” este drăguţă… dar nu mi-a dat niciodată nici un motiv de consum suplimentar. 

7 comentarii

  1. incearca si cafeaua noastra. parca asa era vorba …

    Apreciază

  2. Ah, ce mai pot spune? 🙂

    Apreciază

  3. nu stau sa vorbesc despre reclame la cafea insa….eu daca nu beau o cafea dimineata, una la pranz si una seara si una noaptea, asadar tot 4, nu-s om, nu functionez la capacitate normala, nu mai vorbesc de capacitate maxima….nici vorba! eu raman fidel cafelei solubile. e cel mai simplu de preparat! 🙂

    Apreciază

  4. Neata, Catalin… de la o cafea solubila, prima pe ziua de azi! 🙂

    Apreciază

  5. Buna dimineata si dvs. 🙂 eu deja sunt la a doua cafea solubila pt ca a trebuit sa ma trezesc cu noaptea-n cap sa incerc sa schitez un comunicat de presa pt. festivitatea deschiderii anului academic de luni! 🙂

    Apreciază

  6. Doina · ·

    Florina, Catalin, vedeti ca deveniti pe bune dependenti 🙂

    Apreciază

  7. se pare ca suntem deja dependenti de cafea! 🙂 eu unul clar sunt, cat despre autoarea blogului, nu-mi ramane decat s-o cred! cu siguranta este dependenta de cafea, almiteri n-ar mai fi spus-o pe blog, nu?! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

