Brand sectorial?

Sunt membră într-un proiect de cercetare foarte interesant, despre imaginea de ţară a României. Atât cercetarea calitativă, cât şi cea cantitativă au dat nişte elemente aparte despre cum văd românii România (rezultatele vor fi prezentate într-un volum, deci nu mă voi apleca asupra lor acum).

Ce mă pune pe gânduri este ideea de brand sectorial de ţară, susţinută cu mult tam-tam de jurnalişti, agenţii de PR şi autorităţi (vezi RomaniaIT). Nu mă îngrijorează ideea, ci aplicarea ei posibilă. Nu cred foarte tare în maturitatea spiritului de asociere în ţara noastră, nici în înţelegerea conceptului de animare ca în franceză – a face o reţea să existe, să trăiască. Aşa că am ceva dubii cu privire la realitatea brandurilor de industrie la noi, cel puţin la momentul actual…

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: