Ratatouille

Am ajuns cu greu să am puţin timp să văd Ratatouille. Sunt mare fan desene animate, aşa că voiam de mult să mă uit şi la filmul respectiv (cam de când l-am văzut prima dată în reţea), dar a fost o perioadă extrem de aglomerată şi mă resemnasem deja. În fine, am ajuns să îl văd. Foarte drăguţ, cu un umor blajin şi scene calde.

De ce povestesc acum despre el? Nu atât pentru că este simpatic, ci pentru că mi-a trezit asocieri aparent surprinzătoare.  Sunt acolo câteva situaţii în care şoriceii sau oamenii (criticul, pentru cei care au văzut deja povestea) mănâncă şi sunt transportaţi în mod instantaneu fie printre trompete şi confetti, fie în copilărie. Eu aş lua una dintre aceste scene şi aş pune-o copertă la manualele de marketing, cu menţiunea „visul fiecărui marketer”. Când comunic atribute emoţionale ale promisiunii despre efectul folosirii brandului X, sper, ca marketer, să obţin o minimă translatare dimensională a clientului. Ce frumos ar fi!… Oricum, instructiv.

Lasă un răspuns

