Concepte

În luna noiembrie, marketerii sunt deja în Crăciun sau, dacă au întârziat, acum sunt pe ultima sută de metri cu pregătirile. Mereu m-au fascinat brainstorming-urile pentru crearea felicitărilor. Să fie oare sobre sau moderne? Să fie jucăuşe, dinamice, pop-up, cu luminiţe ataşate, cu foi de calc sau cu inserţie de textile? Să fie legate cu fundă ori simple? Să ştampilăm ori să printăm semnăturile sau chiar să semnăm? Să spună o poveste, o promisiune, o istorie sau să ureze numai „La mulţi ani”?

Doamne, cât de greu poate fi…

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: