All about nothing

După o lungă (sau aşa am resimţit-o eu, ca fiind lungă) perioadă de muncă, muncă, muncă şi un pic de somn (ca în reclama aceea de la vitamine, am uitat cum se numesc), m-am întors în lumea normală, care mai citeşte un ziar, mai scrie pe un blog, mai merge prin mall etc.

Revenirea la viaţă are aspecte hazlii – de exemplu, am fost după cadouri la Mall Vitan şi am avut un şoc de resuscitat în altă dimensiune temporală: hainele, acelea de nivel mediu, ca pentru majoritatea forţei muncitoare, sunt muuuuult mai scumpe ca la Viena. Am făcut ceva teorie de comerţ internaţional în şcoală şi alături de aceste noţiuni, folosind câteva calcule matematice simple, de clasa a V-a, am ajuns la concluzia că adaosurile comerciale bucureştene depăşesc cu mult transportul şi vama (dacă sunt importuri din afara UE, adică)… deci, no comment şi resemnare plus calcule când trec din nou graniţa.

De trafic, nu mai are rost să mai vorbesc, că ne enervăm cu toţii. Însă ţin să mărturisesc că apreciez foarte mult metroul de la ora 11 a.m., civilizat şi simpatic… păcat că la acea oră nu prea pot să îl iau, este deja prea târziu. Oricum, maşina mea a pierdut de mult lupta urbană cu străzile videaniene şi invaziile de Renaulturi, Opeluri şi alte Loganuri în înmulţire prea fertilă.

În fine, tot din categoria Nimicuri de zi cu zi, am avut mare noroc: am mai găsit loc pentru rezervare la coafor pentru data de 31 decembrie, cred că unele doamne şi-au făcut programare de la Paşti.

2 comentarii

  1. Mie nu mi se pare (chiar) de mirare ca sunt preturile mari. Comerciantii incearca si le merge…
    Ce mi se pare de mirare – si chiar revoltator – este faptul ca ne incapatanam sa cumparam produse la preturi mult umflate, de calitate destul de indoielnica, stiind foarte bine care este situatia.
    Propun un BOICOT. Acesta va avea insa succes numai daca se atinge acea masa critica… Imi e teama ca aceasta minune nu o sa se intample.

    Apreciază

  2. Felicitari pt locul la coafor! ati avut mare noroc! 🙂 si eu am gasit!
    cat despre preturile ce-au explodat in mall, nu ma mira nimic… stau aproape de Mall Vitan si de multe ori ies la o cafea acolo si mai dau o raita prin magazine macar sa vad ce e nou chiar daca nu cumpar nimic. ma socheaza uneori rapiditatea cu care se schimba pretul unui produs, de la o saptamana la alta, but, hey, that’s just me…
    in alta ordine de idei…bine ca nu am carnet ca ma imbolnaveam de nervi de foarte mult timp. despre metrou, no comment!

    Apreciază

Lasă un răspuns

