Interogaţii de seară

Nu, nu este vorba de ora la care scriu pe blog, ci faptul că m-au frapat, în acest an (2007), cât de multe parfumuri / cosmetice mov / bleumarin / cu tema nopţii sau a întunericului au fost lansate. Fireşte, la alţii, fireşte, la noi, ca piaţă importatoare, marketingul lor a fost şi el de import. Mi se pare remarcabilă, chiar dacă nu este nimic nou sub soare, puterea trendului. Pe scurt, Body Shop a vândut extrem de rapid toată gama ediţie limitată pe bază de prune (very purpurie). În alte locaţii, se răsfaţă elegantul Ange ou Demon de la Givenchy. Dior ne seduce cu Midnight Poison, Instant Magic de la Guerlain promite stelele în reclamă, până şi Beckham se prezintă la raport cu Intimately Beckham Night… şi exemplele pot continua.

Atât de multe posibilităţi, diferenţiatoare şi must have-uri, într-o singură temă. Să nu uităm însă că succesul nu vine doar din reveria promisiunii, din brandul garant, ci şi (mai ales) din produsul în sine, care corespunde perfect conceptului ales. Mai ales când conceptul este atât de generos: noaptea este magie, noaptea este lene, noaptea poate fi senzuală etc. – atât de multe posibilităţi pentru a promite consumatorilor ceva agreabil şi, în final, atractiv.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: