Pentru viitorii pensionari şi nu numai

Dan Petre face o excelentă analiză a campaniilor pentru pensiile private aici. Vreau să adăug doar câteva lucruri, mai ales pentru că le-am abordat, ca subiecte, destul de mult în ultimele seminarii.

1. Când te gândeşti la pensie, te gândeşti la siguranţă… deci este logic că te duci la cel pe care îl cunoşti şi îţi vorbeşte concret despre subiect, însă fără detalii sforăitoare şi fără artificii creative demne de un spot la guma de mestecat…

2. În consecinţă, nu este vorba numai de spotul TV, ce spune (aiuritor la BRD, mai ales), ci şi ce faci pe lângă el. De exemplu, telemarketingul de la BRD a folosit, ca la orice alt produs de alt lor, niste puşti, cu voci de copilaşi, care se presupunea că ar fi trebuit să mă convingă să vin la o întâlnire pentru o pensie… sper că au fost doar câteva cazuri aşa.

3. În fine, mi s-ar fi părut mult mai logic ca aceste companii să ne ofere angajamente, în loc de promisiuni (vezi Aviva).

În consecinţă, cine a învestit în brand mai demult, cine a fost cunoscut înainte şi recunoscut ca un expert al domeniului, stă bine şi acum în clasament.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: