Marketingul ajută oraşul

De prea multe ori, am senzaţia acută că Bucureştiul devine tot mai urât, mai prăfos sau noroios (în funcţie de ploaie), şantieristic aparent fără plan, cu faţade triste, scorojite, amărâte şi umile, ca mulţi dintre locuitorii lui. Noroc că există meshurile care colorează artificial o realitate mornă… pe mulţi bani şi fără posibilitatea reală a unor calcule foarte concrete de impact pentru cei care le plătesc. Un articol interesant despre această situaţie în Business Magazin.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: