Previzibilul s-a produs

Adică, avem campanie de PR în toată regula prin intermediul blogurilor. Detalii despre iniţiativa Cohn & Jansen/Ashley & Holmes şi Porsche Romania pentru lansarea noului Audi A4 aici.

Iniţiativa este deja normală dacă ne gândim la extinderea blogosferei, dar mi se par inutile discuţiile la care a dat naştere… Nimic nou sub soare.

Anunțuri

4 comentarii

  1. Silvia · ·

    Tocmai am citit in „Business Standard” ca top managerii se informeaza de pe internet, inclusiv bloguri…

    Apreciază

  2. Silvia, este normal. Pe mine ma intereseaza mai mult insa cum masoara succesul campaniei de acest tip… cate accesari pe site-ul firmei vor fi via bloguri, cate conversii in clienti / vizitatori declarati in showroom in urma aflarii informatiilor de pe blogurile cu pricina etc.

    Apreciază

  3. Cuantificarea rezultatelor va fi destul de dificila, cred… Iar asta pentru ca vanzarile nu vor creste seminificativ intr-o luna de zile ci intr-o perioada mai lunga de timp, atata timp cat nu vorbim despre un produs ieftin… De aceea probabil ca efectele directe ale campaniei vor fi foarte greu de obtinut… Efectele unei astfel de campanii se pot cuantifica usor, din punctul meu de vedere, in cazul unei promotii ATL… In ceea ce priveste o campanie de PR in schimb…

    Totusi ar fi intersant de stiut care a fost criteriul de selectie a celor 10 bloggeri pentru ca evident, acestia ar trebui sa fie lideri de opinie printre blogerii din acest target…

    Apreciază

  4. Ioana, vazand lista bloggerilor, cu siguranta unul dintre criterii a fost traficul pe blogurile lor.
    Am vorbit de cuantificare, deoarece eu nu sunt deloc fanul comunicarii cu rezultate incerte… ci cred in varianta „cheltuiesc X lei pentru macar X+1 lei obtinuti inapoi”, daca vorbim de aspecte comerciale, fireste… Insa este numai o parere personala.

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: