Lucruri simple cu parfum nemtesc de pe valea Rinului

… si fara diacritice, caci incerc sa ma obisnuiesc cu un nou laptop, foarte avansat dupa aspect, mai inteligent ca mine in anumite privinte, dar fara literele specific romanesti, pentru moment.

Cateva observatii de pe strazile Dusseldorf-ului si ale Kolnului:

1. Pe valea Rinului este primavara… si au inflorit narcisele in parcuri. Un soare splendid, ceea ce ma face sa ma bucur nespus, comparativ cu ninsoarea lasata acasa.

2. Outdoor-ul german este nespus de cuminte, fara imagini socante, fara fraze care sa te bulverseze… riguros si ordonat.

3. Traficul de luni in oras este mai atenuat ca cel de duminica in Bucuresti… incredibil!

4. In tramvaie nu este niciodata aglomeratie, iar tramvaiele ajung exact la ora anuntata. Din nou incredibil pentru romancuta de mine!

5. Mai greu sa gasesti chelneri atat de munciti ca cei din restaurantele de aici… sau mai batrani ori non-sexy. Totusi, sunt foarte eficienti si foarte agreabili.

Foarte multa liniste…

Anunțuri

Un comentariu

  1. PS: Iubesc comunicarea de marketing, asta lucrez, dar prefer să predau la şcoală bazele marketingului, cele solide, clare, riguroase. Altfel, degeaba vorbim de comunicare de marketing, că parcă experimentăm live formele fără fond despre care învăţam plictisiţi în clasa a X-a…

    Întoarcerea din Germania şi avântul muncitoresc cu maşina prin Bucureşti m-au deprimat cum mă deprimă orice întoarcere din străinătate. Pe Mihai Bravu sunt nişte şantiere cu mulţi Dorei şi prietenii lor (ca în reclama celebră), cu muuuuuult praf şi mult outdoor creativ.
    Comparativ, în Germania, marketingul începe, generic vorbind, cu produsul, continuă tot cu produsul, se desăvârşeşte cu ambalajul şi apoi cu reclama aceea cuminte care nu te loveşte în plex. Noi vorbim de marketing şi brand de ţară (sună bine, nu-i aşa?), ne aruncăm la sloganuri, logo-uri, ad-uri uimitoare, dar nu avem produs şi, de multe ori, simulacrul de produs are şi ambalajul vai de el… Am senzaţia tot mai acută că nu de marketing avem nevoie (înţeles greşit la nivel de comunicare şi promisiune), ci de produs… tot generic vorbind. Iar ca să ai produs… este greu: ai nevoie de idee, de strategie, de efort, de continuitate, de productivitate. Aşa, ca în Germania sau în Franţa sau în Ungaria şi pe la atâţia alţii…

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: