Colaborarea în marketing: next level

Ne-am obişnuit cu promoţiile încrucişate între două mărci complementare. Ne-am obişnuit şi cu designerii care semnează mobilă sau colecţii accesibile în marile lanţuri de magazine. Ne-am obişnuit şi cu vedetele care semnează parfumuri, bijuterii sau, fireşte, tot colecţii de haine.

Next level… cosmetice şi băuturi. Că apa minerală, strugurele, arganul etc. se regăsesc acum în mai toate cremele ce se respectă, iar nu este o noutate. Însă când apa minerală are ambalaj de creator de make-up şi / sau fashion, aceasta este o noutate. Mă refer aici la ediţia limitată Perrier (deja o tradiţie în Franţa), cu ambalaj semnat de creatori. Anul acesta, este Agnes B. Însă piaţa apei minerale în Franţa este matură, puternic concurenţială şi marcată deja de inovaţii legendare în marketing. La noi, mai avem de aşteptat… cu un spot la Dorna, la Izvorul Minunilor şi la Poiana Negri nu se face încă primăvară. Putem, totuşi, să ne inspirăm de la alţii.

Sticla semnată Agnes B.

Anunțuri

Un comentariu

  1. Andrei Constantin-Bram · ·

    Goana după brand sugrumă produsul în sine. Dacă bei Agnes B cu siguranţă vei vrea ceva mai mult decât o apă minerală.

    Au avut şi românii o încercare: Loganul KISS FM. Acum, dilema mea este, să fie oare păcat de maşină sau de radio?

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: