Graal-ul marketingului pentru femei

De câţiva ani buni, aud un refren în lumea marketingului românesc, mai ales în discuţii private, de proiecte de lansare de noi branduri: lista cu contacte activate printre VIP-uri şi fashion ori beauty editori. Eşti băgat în seamă de ei, exişti, mai ales atunci când vinzi mărgele, rochii, creme etc. Nu te cunosc, nu exişti. Iar pe o piaţă atât de bogată în presă feminină, lista aceasta devine aur curat – mai ales o listă în care şi cei de pe ea te cunosc, deci îţi răspund la telefon.

Deşi site-urile de femei abundă, ele sunt încă secundare ca destinaţie de promovare (excepţie face Pe Tocuri, dar oricum acolo targetul este mult prea bogat şi, să fim oneşti, eterogen). Totuşi, marketingul poate fi făcut în multe feluri şi încă aştept soluţii de viral interesante, promoţii cross-selling provocatoare pentru mine, Florina clientă. Să nu uităm însă că nici un produs bun, oricât ar fi de bun, nu te scapă de necesitatea serviciilor de calitate adiacente, dacă piaţa este populată de mai mulţi concurenţi (nişte păreri interesante pe această temă aici şi aici).

Poate nu ar strica să fie citită atent o carte tradusă şi la noi de ceva timp, „Marketingul adresat femeilor” şi să învăţăm din proiecte deja concrete pe piaţă, precum Styler-ul lansat de Reply. Numai că acest marketing trebuie extins şi în spatele comunicării.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: