Poveştile marketingului

Diana ne-a vorbit la Zilele Comunicării despre comunicarea narativă de marketing, într-un mod atât de frumos şi de la obiect, încât nu mă pot împiedica să o felicit încă o dată, public. I-am lansat această provocare Dianei din două motive. Mărturisesc, unul este personal: mă fascinează de mult timp prezenţa naraţiunii în marketing – brandul ca poveste. Al doilea motiv vine din succesul tot mai evident al Oxygen şi din faptul că Diana s-a entuziasmat de ideea unui customer magazine pentru clienţii de energie, imediat ce i-am prezentat proiectul pe care îl aveam creionat la acel moment. Aşa că, discutând teorie şi cazuistică, aveam de unde veni cu informaţii reale despre ceva de succes în marcom.

Poveştile ne fascinează şi ne fac să visăm. Fără glume, eroi, acţiune, viaţa nu ar mai avea nici un haz. Ceea ce îmi aminteşte că acum câţiva ani doar simţeam, fără a avea studii serioase în spate, că noile cosmogonii sunt branded. Cred că la maturitate, este nevoie, în final, de cercetare. Eroii sunt, poveştile lor există, este timpul pentru sinteze.

Lasă un răspuns

