Ideea marketingului predictiv…

… nu este o idee nouă: se regăseşte, sub termenul de analiza macromediului, în orice manual de profil. Numai că în era Internetului şi a concurenţei acerbe, devine realitate pură, dar nu o Casandră anunţătoare de dezastre. Ci doar o manieră de abordare proactivă. O iniţiativă interesantă aici. Păcat că nu există aşa ceva şi în România.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: