Entuziasm egal… ce?

Am crezut mereu că entuziasmul este motorul unui proiect, dar şi al unei echipe. Nu m-am implicat niciodată în acţiuni în care nu am crezut şi am încercat întotdeauna să fac lucrurile cât mai bine. Numai că uneori, faptele (sau intenţiile) bune se sancţionează. De regulă, cu stres inutil, nervi şi oboseală. În job, nu este mereu totul roz.

Cred cu tărie în puterea comunicării informale care aplatizează tensiunile. Totuşi, sunt momente şi oameni când aceasta nu este o soluţie. Este ceea ce numim obstacol…

2 comentarii

  1. A propos de entuziasm am gasit o definitie interesanta: “Enthusiasm is excitement with inspiration, motivation, and a pinch of creativity.” data de Bo Bennet. Sper sa-ti placa! Si eu am terminat la SNSPA, am gasit blogul tau intamplator pe Linkedin. Te rog da-mi un email, as vrea sa-ti trimit un mesaj. Multumesc

    Apreciază

  2. Sunt de acord… numai ca uneori obosesti, pur si simplu. Este anormal sa fii mereu entuziast.

    Apreciază

Lasă un răspuns

