Când marketingul o ia razna

Un site cât se poate de morbid aici, care îţi prezice când vei muri… dar îţi dă şi sfaturi cum să nu mori totuşi la data anunţată, dacă vei da click către alt site care, ghiciţi!? Cum, nu aţi înţeles? Vinde produse şi servicii medicale, fireşte! Hm… dacă mai combină şi cu o Urania, să vedeţi viaţă lungă, că ne va spune şi când să ne ferim de ploaie, de arşiţă, de accidente după petreceri prea animate etc.

La propriu, mi se pare o acţiune horror de comunicare. Nu m-ar mira însă ca pe unii să îi amuze şi, mai grav, să îi convertească în useri ai site-ului beneficiar al acestui „nostradamus”.com. Totuşi, care sunt limitele în marketing?

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: