Zvonuri şi realităţi: ce să facă un marketer?

BRAT este unul dintre sfinţii la care se închină marketeri şi publicitari deopotrivă. Pe bună dreptate, de altfel. Însă hârtia s-a scumpit, au scăzut salariile la câteva publicaţii, jurnaliştii care leagă coerent trei pagini de informaţii analitice în revistele de profil costă cât un senior în multinaţională şi, în fine, sunt publicaţii de profil care s-au închis de tot (oficial, este doar temporar, dar vom vedea dacă e aşa).

So… încotro, dacă eşti marketer? Depinde foarte tare de targetul tău. Generic însă, aş spune că trebuie mai multă atenţie inteligentă către web şi marketing direct. Adică, deşi mijloacele diferă, principiul este vechi, vechi – back la rădăcini.

Anunțuri

2 comentarii

  1. bazaruldeimpresii · ·

    Sunt de acord cu recomandarea catre web si marketing direct.

    Ce ne facem insa cu marketerii pentru care promovarea pe web se reduce la a posta un banner, de preferinta pop-up sau roll-over, si, daca se poate, cat mai mare, pentru impact cat mai puternic? Iar in alegerea site-ului pe care plaseaza bannerul cu pricina se orienteaza strict in functie de trafic, dar nu tin cont si de profilul/targetul site-ului? Ce daca ei fac reclama la conserve de carne pe un site dedicat vegetarienilor?; daca site-ul are trafic altceva nu mai conteaza.

    Iar in ceea ce priveste marketingul direct, ma tem ca pentru unii inseamna cumpararea unei baze de date si apoi trimiterea de mass-emails (uneori fara a-si pune problema ca mesajele nesolicitate se numesc generic spam) sau de pliante care sfarsesc invariabil la cos, fara sa fi fost macar rasfoite.

    Apreciază

  2. Ehei, Cristina, daca toti ar face bine marketing, trainerii si consultantii din ce ar mai trai???

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: