Mărturisesc…

… că nu mi-a plăcut niciodată să discut despre publicitate sau despre o anume reclamă în mod particular. Mărturisesc, la fel, că fiind stagiară în agenţie de profil la Paris, am învăţat să folosesc,  în pană de idei în advertising, două teme care nu dau greş: copiii şi umorul.

Numai că mă obosesc deja reclamele aiuritoare care utilizează greşit cele două soluţii deja amintite. Nu are rost să le enumăr, sunt sigură că le ştiţi şi voi.

Mă întreb dacă unii au auzit de ROI în marketing, căci eu, consumatorul, am momente în care sunt plictisită de unele „capodopere ale marcomm-ului”.

Anunțuri

3 comentarii

  1. Sa fie anul de vina sau faptul ca din cand in cand simt nevoia sa-mi fac un upgrade…dar am inceput sa aprofundez aceast aspect al Retun of Investment si mai ales pentru a masura cat venit aduce un euro cheltuit din bugetul de marketing, la nivel de campanie. Cred ca un astfel de raport aduce involuntar un zambet pe chipul celor care lucreaza predominant cu cifre, dar si curajul de a mentine sau chiar mari bugetul de marketing – in masura in care calculul are o baza si exista si incredere…

    Apreciază

  2. Elena, ROI-ul este noua mea religie, sa fiu sincera, deci suntem mai multi in tagma.

    Apreciază

  3. Sunt foarte multi Abramburei esuati prin marketingul romanesc, mai ales dintr-o oarecare incapacitate de a masura rezultatele in acest domeniu.

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: