Diverse

Citesc mereu câte două cărţi în paralel, de obicei una de beletristică şi alta de specialitate. Fireşte, de aici rezultă o harababură absolut delicioasă în rafturile bibliotecii mele, dar şi în geantă. A citi este parte a vieţii personale sau profesionale? Am putea pune aceeaşi întrebare şi despre a te uita la TV sau a face sport. Cred că, la un moment dat, foarte multe activităţi din sfera personalului se îmbină cu profesionalul… şi viceversa. Gândiţi-vă numai la faptul că se întâmplă ca unii dintre prietenii dragi să fie oameni alături de care lucrăm, care sunt lângă noi la cafeaua din pauza de ţigară ori în clipe mai puţin plăcute…

4 comentarii

  1. eu sper ca nu totul este legat de viata profesionala. Incerc sa citesc beletristica care nu are nici o legatura cu partea profesionala… De altfel, sunt chiar suparata ca din cauza scolii, a proiectelor si a altor chestiuni profesionale nu prea am timp sa citesc literatura decat pe drumuri…

    Apreciază

  2. si mie mi se intampla chestia asta mereu. insa eu am alta dilema: ma enervez cand citesc beletristica pt ca mi se pare ca pierd timpul neinvatand chestii in domeniul asta schimbator de la o zi la alta si pe de alta parte ma enervez cand citesc carti de specialitate pt ca nu reusesc sa ma deconectez de serviciu. ti s-a intamplat asha ceva?

    Apreciază

  3. Nu, Andrei, pentru ca imi place enorm beletristica 🙂

    Apreciază

  4. Agripina · ·

    Oare de ce se face confuzie intre beletristica si literatura de specialitate (adica literatura legata de profesie?) beletristica=belles lettres , litere frumoase>> literatura care aduce ceva frumos, relaxeaza, „losir”, ne duce in visare etc si nu in concentrare, cum face lectura de natura profesionala … probabil ca numai pt cine face Fac. de Litere se vor suprapune beletristica si literatura de specialitate (profesia o cere). Parerea mea …..

    Apreciază

Lasă un răspuns

