Autoportret

„Leapşă” de la  Diana… Mi-a trebuit curaj să accept provocarea 🙂

SUNT: matură ca gândire înainte de vreme, vorbăreaţă, cinică şi pentru unii, hazlie…

AŞ VREA: să opresc timpul, dacă s-ar putea… dar ştiţi şi voi că fizica nu a progresat încă suficient. 

PĂSTREZ: fotografiile dragi, tablourile de familie şi cărţile de suflet. 

MI-AŞ FI DORIT: să mă distrez mai mult, dar aşa este viaţa, cu multă muncă. 

NU ÎMI PLAC: mincinoşii, ipocriţii, mediocrii. 

MĂ TEM: cam de nimic…

AUD: destul de bine şi cam multe 🙂

ÎMI PARE RĂU: când rănesc pe cineva în mod neintenţionat – exact ca Diana.

ÎMI PLAC: călătoriile, cărţile, copiii.

NU SUNT: arogantă, ci sinceră. 

DANSEZ: des.

CÂNT: doar playback în corurile ad-hoc de la chefuri.

NICIODATĂ: nu fac lucruri de care să îmi fie ruşine ulterior.

RAR: „linguşesc”.

PLÂNG : nu mai este cazul, nu se merită.

NU SUNT ÎNTOTDEAUNA: atentă.

NU ÎMI PLACE DE MINE: când am părul vâlvoi şi când fac gafe.

SUNT CONFUZĂ: nu prea mi se întâmplă.

AR TREBUI: să fiu mai relaxată.

Îi dau leapşa Cristinei Galalae şi Ioanei Anescu

10 comentarii

  1. dianacismaru · ·

    Un autoportret „dintr-o singura trasatura de condei” cum spun artistii plastici, pe tonuri de alb-negru (pentru ca nu i s-ar potrivi nuantele intermediare) cu o tusa sigura si cu detalii sugestive :).

    Apreciază

  2. Draga Diana, chiar a fost o provocare…

    Apreciază

  3. cobi · ·

    esti tare

    Apreciază

  4. Robert · ·

    E tare autortretul tau … mi-a fost de ajutor la sc … ms :*

    Apreciază

  5. none · ·

    foarte tare:|

    Apreciază

  6. SOOPER TARRE:x

    Apreciază

  7. anonim09 · ·

    cum le ganditi asa de bine?:-D

    Apreciază

  8. anonim09 · ·

    😀 sooper

    Apreciază

  9. chiar bun:)

    Apreciază

  10. miruna:D · ·

    fain acest autoportret:D m-a ajutat mult la sc;)

    Apreciază

Lasă un răspuns

