Vei fi acolo? Da, am fost acolo de la început până la final

Am citit pe nerăsuflate două cărţi în ultima perioadă: Ines a sufletului meu de Isabel Allende şi Seras-tu là? de Guillaume Musso. Rar m-a fascinat o carte ca cea din urmă… şi da, am fost acolo, de la început până la final. Am căutat să văd dacă Musso e tradus şi în română, se pare că doar cu Şi după… Nu ştiu dacă este la fel de specială ca cea citită de mine, dar Musso şi Marc Levy sunt, cu siguranţă, numele optimismului în noua beletristică franceză. În ce mă priveşte, urmează să încep Sauve-moi, drept pentru care, în următoarele zile voi lua metroul, să am timp de citit 🙂

Un comentariu

  1. Mirela · ·

    Tocmai a aparut la Editurile ALL Vei fi acolo? de Musso la un pret de circa 24 RON. Vor mai aparea si alte titluri. Urmareste site-ul editurii http://www.all.ro.

    Apreciază

Lasă un răspuns

