Asemănări între fizică şi marketing

Domnul profesor Brătianu are o comparaţie extraordinară despre viaţa unei organizaţii oarecare: să luăm o bucată de lemn pe un râu. Nu poate merge mai încet ca râul, din motive lesne de înţeles. Nu poate să o ia prea repede pe râu, faţă de viteza acestuia, căci apar oricum forţe care o vor încetini. Altfel spus, nu poţi ieşi cu mult din sistem, căci vei fi la un moment dat tras înapoi de pluton.
Mi s-a întâmplat, în experienţa mea de marketing, să propun proiectele X, Y, Z… şi să nu se întâmple. Nu era timpul lor, compania nu era pregătită, fie ca resurse, fie ca mentalitate, fie ca proceduri acceptate. Acum sunt resuscitate, iar eu caut în disperare pe server, prin arhivă, scotocesc prin sertare după ciornele de acum trei ani. Marketerii sunt, de obicei, cu câţiva paşi în viitor – sau aşa ar trebui să fie. Poate de aici apar frustările relativ des întâlnite, când nu îşi pot pune în aplicare ideile. Numai că trebuie şi ceva răbdare…

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: