„Leapşă”: joc de cuvinte

Dacă Ioana a spus, atunci joc de cuvinte să fie:

  • O floare: frezia.
  • Un anotimp: toamna devreme.
  • O culoare: orange – optimistă, dar cu melancolia căderii frunzelor la final de vară târzie.
  • Un animal: cămila, căci mai trebuie şi să supravieţuim.
  • Un obiect vestimentar: ia – şi Matisse a adorat-o, eu de ce nu?
  • O piesă de mobilier: sofaua – să stai leneş la o discuţie, la o cafea sau cu o carte bună…
  • O piesă muzicală: ooohhh – nu mă pot decide. 
  • Un vers: nu ţin minte poezii, deci… 
  • Un peisaj: plaja, plaja, plaja… pustie.
  • Un obiect: cheile – să deschidem porţile, nu să le închidem.
  • Un instrument muzical: ?! Dacă aş avea vreun  talent, aş putea spune ceva, dar aşa…
  • Un copac: palmierul. Se spune că este ca un om al deşertului, răbdător şi uimitor…
  • Un oraş: Paris. Fără cuvinte şi fără motive…
  • O persoană publică: cum spun francezii… bof! Nu ştiu…
  • O persoană apropiată: prietenii dragi, familia..
  • O carte: Et si c’était vrai?
  • Un fel de mâncare: sushi, couscous…
  • Un super erou: există?
  • Un fenomen al naturii: hm…
  • O maşină: cea pe care o am şi care a rezistat mai multor şocuri 🙂
  • Un fruct: kiwi.
  • O parte a corpului: ochii…
  • Un film: Dirty Dancing.

 Dacă vă place, sunteţi invitaţii mei în a vă juca, la rândul vostru, de-a definiţia personală 🙂

4 comentarii

  1. Bine ai revenit! 🙂

    Apreciază

  2. Bine v-am regasit! 🙂

    Apreciază

  3. prichimic · ·

    Super jocul:)! O sa il aplic si eu pe parte de resurse umane… si sper sa iasa un studiu interesant despre personalitatea angajatilor…

    Apreciază

  4. prichimic · ·

    Ma intreb cat imi va lua sa procesez, la cate variabile voi avea :).

    Apreciază

Lasă un răspuns

