Dileme?

Am lucrat prima dată oficial, cu contract în regulă, în 2000. Nici măcar nu am mai trecut această experienţă în CV, dar atunci am trăit din plin viaţa de om de vânzări (acum se numeşte Zone Manager) din domeniul pharma şi am decis că îmi place mai mult să gândesc procesele şi politicile din spate, decât să fiu în teren non-stop, deşi se pare că aveam aptitudini şi am făcut ceva profituri frumuşele. Mai târziu, am realizat că îmi place la fel de mult nu doar să gândesc strategii, dar şi să le explic. Cumva, pe scurt, alături de un complex de factori, ca întotdeauna în viaţă, am ajuns să predau şi, în tot acest timp, să practic ceea ce predau, dar întorcându-mă, mereu, în teren (nu există strategie fără cunoaşterea celor „de jos”, credeţi-mă…).

Mixul s-a dovedit fericit şi aşa se face că pot considera, cu sinceritate şi fără falsă modestie, că am ajuns la un anumit grad de maturitate profesională. Eforturile au fost şi sunt pe măsură, dar la fel şi satisfacţia după un proiect „imposibil” finalizat cu brio sau, mai ales, după trei ore de dezbateri practice cu studenţii. Uneori, mă gândesc să înregistrez seminariile noastre de la MCA, când dezbatem acţiunile de marketing de pe piaţă – ar fi un insight foarte util pentru mărcile luate ca exemplu…

Lasă un răspuns

