Mâncăm acelaşi iaurt

Adică, să fim clari, vorbim despre Danone. Aproape că îmi pare rău că am fost parţial critică cu privire la abordarea de marketing a Napolact, acum când compar şi eu, consumatorul, cum îmi vorbeşte le géant de l’alimentaire în România şi, respectiv, în Franţa.

www.danone.ro vs. www.danone.fr, care se direcţionează, atenţie, în www.danoneetvous.com.

Este deja evidentă o altă abordare.

danonetvous

Ce diferenţă, de la semnătură, la forma mesajelor şi a abordării clientului (informaţii de nutriţie, de sport, reţete etc.)!  În varianta .ro, aceleaşi poveşti (teoretic aceleaşi…) arată mai rău ca în discursurile despre educaţia fizică din şcolile glorios socialiste ale anilor ’80.

În franceză, ele sunt aproape de client, îi vorbesc, i se adresează. Comparaţi şi… învăţaţi. Din www.danoneetvous.com, să fim clari.

Şi nu uitaţi că la pieţele fără pretenţii, vinzi în disperare şi cu www.danone.ro… pentru că ai distribuţie. Numai că pe noi, clienţii probabil insignifianţi, nu ne masează nimeni la orgoliu cu meniul serii, „la mulţi ani de la Danone” sau cu reţete de sorbet.

Anunțuri

7 comentarii

  1. Adriana · ·

    Am vazut o parte similara din comunicarea Danoneetvous la Unilever, care a facut cateva siteuri similare pentru gama Knorr. Nu cred ca se poate vorbi de acelasi nivel de comunicare a acestora insa. Pacat – in calitate de consumator, as aprecia o asemenea abordare.

    Apreciază

  2. Adriana · ·

    Adica in stanga jos a paginii:

    http://www.unilever.ro/ourbrands/foods/knorr.asp

    Apreciază

  3. Adriana, in calitate de consumator si eu as aprecia o altfel de abordare…

    Apreciază

  4. cristinagalalae · ·

    Postul asta imi aminteste de discutiile privind pietele locale si pietele globale, diferentele economice dintre state si diferentele culturale dintre consumatori. Pentru moment mai exista persoane aleg produsele dupa criteriul proximitatii dar asta nu implica fidelizare, ceea ce deja e grav…

    Apreciază

  5. De data asta nu cred ca este o problema de diferente culturale la nivel de consumatori, ci de indolenta a marketerilor. Poate ca ma insel, dar am un feeeling ca nu…

    Apreciază

  6. ioana · ·

    Imaginea standardizata a site-urilor ar trebui sa fie parte din conceptul standard de prezentare a companiei (Corporate Identity), numai ca se pare ca nu isi doresc o imagine unitara …

    Ma intreb daca difera si % de lapte praf din componenta iaurturilor vindute in RO fata de cele vindute in FR 🙂 .

    Apreciază

  7. Stie careva cat a costat aproximativ, sa nu zic „bomba” de site danone.ro? Ah uite ca am zis-o… now really, inteleg ca sunt noi o tara mai prapadita si pricajita dar totusi avem internet ieftin si femei frumoase, femei care mai navigheaza si pe internet-ul ieftin… femei frumoase si inteligente care recunosc un site „bomba” cand vad unul… Nu mai am cuvinte… in orice caz prin asta demonstreaza ce mult inseamna consumatorul roman pentru Danone.
    Daca dati de cei care au facut site-ul lasati un link ca tare as dori sa ii felicit pentru munca lor!

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: