Din nou despre criză

De data aceasta, nu voi scrie despre criză din punct de vedere economic, ci despre cum văd, tot mai mult, că ne raportăm ca indivizi la vremuri mai grele… Apatie, deziluzie, apeluri de strângere a rândurilor şi, în final, îndemnuri să supravieţuim şi să ne vedem sănătoşi în 2011: cam aşa ceva am auzit în ultimele săptămâni.

Nu este război, nu ne-a lovit nici o calamitate naturală, dar stagnarea sau, mai rău, declinul, sunt foarte greu de depăşit în perioade post-evoluţie. Industriile de comunicare, de training, de multe alte servicii, sunt direct afectate şi, plătind costuri urâte, mulţi învaţă că nu brandul este cheia, ci clientul; că economia face bine la sănătate; că orgoliul este un moft care nu aduce deloc aceleaşi avantaje ca o echipă sau o reţea…

Pe timpuri de criză, cei care au făcut carieră acum 10-15 ani sunt parcă, în continuare, primii optimişti. Ei doresc să pregătească noi proiecte pentru 2011, plănuiesc călătorii iniţiatice, vor să se redescopere. Urmează un 2010 dificil şi, cel mai probabil, fără bugete… însă în ani ca aceştia, este timpul să pui bazele viitoarei creşteri şi să înveţi ceva pozitiv pentru experienţa ta ca profesionist. Probabil, şi ca om…

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: