Ei, chiar se reinventează marketingul?

Marketingul se reinventează. Acesta este refrenul fără rost din majoritatea cărţilor de profil din anii trecuţi. Cam forţat, dar din beat se face hitul, nu? Personal, am simţit cu adevărat modificările abia acum, când piaţa este încorsetată, iar bugetele au ajuns mici, mici… De fapt, marketingul poate deveni repetitiv şi plictisitor atunci când îţi permiţi să lucrezi ca la manual. Numai că poate fi în mod real ofertant să ştii că oferta X de la finele lui 2009 va fi un bun pilon pentru munca dintr-un 2010 (posibil) foarte problematic. Nu este nimic nou sub soare, dar parcă uitasem de modestia care determină succesul… inclusiv într-un domeniu flamboaiant, precum acesta.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: