Marketing prin intermediul reţelelor sociale

Îmi place să văd ce mai postează „prietenii” de pe Facebook, să văd ce cauze susţin, la ce evenimente merg, să le spun, la rândul meu, despre hotelul acela minunat din Helsinki. Îmi place să râd cu ei, să povestim, să ne indignăm împreună când ceva nu ne convine. Sunt consumator de produse şi consumator de Facebook. Drept urmare, sunt candidatul ideal pentru a fi persuadată, via Facebook, să cumpăr diverse branduri…

Acesta este, simplist şi foarte pe scurt, marketingul prin intermediul reţelelor sociale – dar cuprinde, de fapt, mai multe aspecte, pe care le puteţi învăţa dintr-o mulţime de cărţi disponibile pe Amazon. Un sfat: grăbiţi-vă! Nu puteţi şti dacă la anul Facebook nu va fi deja desuet…

3 comentarii

  1. Daca n-o sa mai fie Facebook, apare altceva. Eu am observat alta tendinta: marketing prin Social Games gen Pet Society pe Facebook. Ca marketingul pe Second Life e deja o idee foarte veche.

    Apreciază

  2. Asa este, Loredana, dar departamentele de marketing nu sunt pregatite sa aiba asemenea viteza de redirectionare a bugetelor… in multe cazuri.

    Apreciază

  3. Pana acum ceva vreme – sa zicem vreo doua luni – nici nu voiam sa aud de facebook. Apoi, cand am regasit asa o prietena draga, dar careia ii ratacisem numarul de telefon in hatisul schimbarilor de provideri, aparate, etc., mi-am dat seama ca platforma asta e totusi utila. Atat de utila incat acum a devenit un mijloc de comunicare mai comod si mai intens utilizat decat messengerul. pe de alta parte, desi imi dau seama cat de valoroasa ar fi o reclama pentru firma noastra pe facebook, cred ca bugetul – asa cum se discuta – este cel care ne pune prima frana. Desi chiar incep sa ma gandesc daca e strict bugetul, sau inertia…

    Apreciază

Lasă un comentariu