Profesionalizare

La Târgul Gaudeamus, în afara unora dintre cele mai puternice emoții din viața mea, am experimentat și agreabila surpriză de a descoperi un avans real în marketingul editurilor românești. De la evenimente de promovare și vânzări precum lansările titlurilor semnate de Mihaela Rădulescu (Polirom) și Andreea Marin (Tritonic), branduiri de stand cu autori (Ioana Pârvulescu la Humanitas) și mascote, am văzut de toate la acest târg, așa cum au văzut și alte sute de vizitatori. În sfârșit, suntem în deplină normalitate, iar cărți de referință, precum Operele complete ale lui Spiru Haret (comunicare.ro), pot fi lansate la același mare eveniment ca și gândurile despre viață ale unor scriitori la început de carieră ori, dimpotrivă, laureați cu Premiul Nobel… iar publicul se îndreaptă, după caz, la standurile și titlurile care corespund intereselor sale. De multe ori, este vorba despre alegeri foarte eterogene, care au nevoie de un geamantan pentru a duce toate cărțile cumpărate. Și uite așa, cultura ajunge să aibă și cuantificare la kg :D.

Spor la citit!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: