Norocos că este român

Marketerul român este un individ norocos. Poate să îşi exercite meseria zi de zi, de la A la Z, poate să determine apariţia de noi branduri, să le crească, să le rebranduiască… pentru că avem o piaţă unde există producători locali, concurenţă, modificări de structură. Da, poate că nu sunt consumatorii maturi şi nici marketerii nu au abilitatea confraţilor din UK. Însă a lucra în marketing în România, exceptând câteva cazuri, nu înseamnă a traduce postere de „la centru”… ci a cerceta, analiza, crea şi dezvolta.

Anunțuri

6 comentarii

  1. Cristina · ·

    Un gând optimist şi încurajator, ce bine zici. Sunt momente grele în care uităm prea repede.

    Apreciază

  2. Aşa este, Cristina. Daca eram, de exemplu, în Congo, nu cred ca aveam şansa să fim implicaţi prea des în procese de creaţie de branduri….

    Apreciază

  3. i love communication · ·

    In plus, acelasi marketer roman lucreaza intr-o piata care inca mai are potential de crestere, nu e suprasaturata, nu e un spatiu in care totul a fost deja incercat/ fumat de predecesori 🙂

    Apreciază

  4. Sunt si avantaje si dezavantaje…

    Apreciază

  5. In Ro, inca e loc de „joaca” si deci de creativitate. In UK, cool, dar se joaca deja dupa reguli impamantenite. F, tu stii ca-s UK addicted… Totusi, mk in Ro e una dintre povestile frumoase.

    Apreciază

  6. K, ma gandeam optimist comparandu-ne realist cu Niger etc., nu cu liga I… Ai dreptate.

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: