Ups and downs

Oamenii cumpără din nou în rate de la sacoşă. Legile în dezbatere şoptesc despre centralizare cu arome comuniste. FMI ne urechează. Guvernul plânge la televizor că nu sunt bani. Aproape nimeni nu mai vorbeşte despre branding, rebranding şi strategii sau un nou marketing.
Recesiunea este dincolo de economie… Doar un inocent îşi mai poate imagina că vom reveni curând la entuziasmul roz din 2006-2007. Numai că reculul din mentalitate este cel mai greu de acceptat, atunci când ai gândit că se poate orice.
Cred că 2010 este anul maturizării îndrăzneţilor adolescenţi ai economiei de piaţă. Îi recunoaşteţi uşor: au cca. 30-40 ani, experienţe corporatiste şi de întreprinzător sau academice, cred în forţa ideilor şi în progres. Numai că sistemul i-a frânat şi sunt nedumeriţi. Nu este cazul, căci ei şi-au pus deja amprenta pe sistem. Este doar o chestiune de timp până când ritmul va fi din nou ascendent, iar drumul se va deschide altor curajoşi. Din orice frână, se nasc oportunităţi…

Anunțuri

2 comentarii

  1. claudia · ·

    Sa dea Domnul sa prindem si noi, chiar si in carje, ascensiunea pe care o mentionezi… 🙂

    Apreciază

  2. Corect. Din orice frana se nasc oportunitati. Aceasta este de fapt esenta: sa poti sa te redescoperi si sa constati ca ai resursele necesare de a merge mai departe.

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: