Forme fără fond

Câteva experienţe reale:

Am fost la teatru la o cafenea unde se joacă piese şi, supriză, nu am primit locurile rezervate.

Am făcut o comandă online, am sunat în Call Center la firma de curierat şi, surpriză, nu a fost anunţat şi agentul de distribuţie că am modificat locul livrării.

Am sunat la o farmacie să confirm o pre-comandă care nu se salva deloc online şi, surpriză, mi s-a spus foarte sec că nu se confirmă pre-comenzi la telefon, chiar dacă au probleme de prelucrare a formularelor online şi că asta este, dacă nu merge formularul online sau dacă nu primesc mail cu specificaţiile pre-comenzii, farmacistele sunt, oricum, foarte ocupate!

Că aici nu e nici un fel de marketing, nu avem dubii. Că nu există concurenţă reală care să ducă la un minim respect faţă de consumator, iar nu sunt dubii. Însă mă întreb de ce clienţii români permit, pe banii lor, să fie trataţi astfel. Pentru că dacă nu ar permite, nici firmele nu s-ar purta aşa. Din păcate, nu am răspuns.

2 comentarii

  1. katy Horia · ·

    buna ziua as vrea la anul sa vin la facultatea dumneavostra si vreau sa stiu va rog de unde pot cumpara manualul de marketing florina panzaru peste tot spune ca nu mai au exemplare ca au fost cumparate cu respect katy

    Apreciază

  2. Majoritatea clientilor se lasa calcati in picioare. Acesta este raspunsul.

    Apreciază

Lasă un răspuns

