Pe blog mai scriem și despre emoții

Mai este doar o săptămână până la reuniunea absolvenților FCRP-SNSPA și cum pe bloguri mai scriem și despre sentimente, iată câteva emoții .

Am fost studentă în prima promoție a Comunicării și sunt tare, tare mândră de această școală care mi-a schimbat destinul. Am devenit profesor aici și am avut șansa ca la doar 25 de ani să lansez, alături de o echipă incredibilă, masteratul de Management și Comunicare în Afaceri (MCA), formele zi și online, în 2004. În 2009, am devenit apoi coordonator și la Brand Management și Comunicare Corporativă (BMCC).

Sunt de două ori norocoasă: la Comunicare m-am format ca om și profesionist, iar studenții pe care am avut onoarea să îi ghidez ulterior la ore m-au învățat, fiecare, câte ceva important – de la emoții pure, la determinare, entuziasm, curaj… Habar nu aveți, de exemplu, BMCC, ce bucurie sunt orele cu voi de strategii de poziționare! Nici nu știți, toți cei care ați fost cândva în anul I la A040 sau la Amfiteatrul 1 ce energizante erau orele cu voi! Iar voi, MCA, m-ați învățat să conduc un masterat când eram foarte tânără și să formulez briefuri tot mai complicate de proiecte!
Vă urez o reuniune minunată în 6 aprilie, vă rog să nu lăcrimați prea mult și să vă distrați de minune!
În fine, vreau să le mulțumesc colegelor mele Andreea Mitan și Alina Mihalcea, care au preluat coordonarea celor două masterate și duc ștafeta mai departe. Desigur, și ele tot absolvente de FCRP-SNSPA. Să fie o revedere de poveste pentru toți!

Lasă un răspuns

